مادرم , هستی من , روزت مبارک...

کلبــــــــــه من

بـــه کلبـــــــــه تنــهــــاییم خـــوش اومــــدیــن

مادرم , هستی من , روزت مبارک...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مادر یعنی زندگی 

 

مادر یعنی عشق 

 

مادر یعنی مهر 

 

مادر یعنی اون فرشتهـ ای که با اشکت ، اشک میریزهـ 

 

با خنده هات می خندهـ 

 

مادر یعنی اون فرشتهـ ای که نگاهش به توئهـ و با هر. . .

 

لبخندت ، زندگی میکنهـ 

 

مادر یعنی اون فرشتهـ ای که موهاش سفید میشهـ برای بزرگ کردنت

 

و بهـ تو میگهـ ؛ پیر بشی مادر ، درد و بلات به جونم . . .

 

مادر یعنی اون فرشتهـ ای که صبح که خوابی آروم میز صبحونهـ رو 

 

میچینهـ تا وقتی بلند شدی زندگی رو لمس کنی 

 

مادر یعنی اون فرشتهـ ای کهـ شبایی کهـ غم داری یا مریضی تا صبح 

 

بالا سرت می شینهـ و نگرانهــــ 

 

مادر یعنی اون فرشتهـ ای ، کهـ وقتی موقع کار میگی خستهـ شدم 

 

با اینکهـ پاهاش درد میکنهـ میگهـ تو بشین مادر من انجام میدم 

 

مادر یعنی اون فرشتهـ ای که هیچ وقت باور نمیکنی مریض بشهـ یا پیر

 

بشهـ چون همیشهـ و توی هر حالتی به روت لبخند میزنهـ 

 

مادر یعنی اون فرشتهـ ای که طاقت دیدن اشکاش رو نداری . . .

 

مـــــــــــــــــــادر یعنی همهــــ زندگی . . .

 

 

*مــــــــــادرم روزت مبـــــــــارک*

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

n,oدوست؟
ساعت16:53---1 ارديبهشت 1393
تتبررریک لایک

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 27 / 1 / 1393برچسب:, ساعت 20:45 توسط * Elahe *